MV DEUTSCHLAND NIEMIECKI FLAG CRUISER 22496GT 8264NT 3460DW ON 5.6M DIM 175.3155.8 X 23.0M WBUDOWANY HDW, NIEMCY 051998 GL 100 A5 E1 IW MC E1 (NAJWYŻSZA LODOWA KLASA) AUT SOLAS 1997 USCGUSPH 620 PASAŻEROWIE (MAX) 604 OSOBY W 302 KABINACH ( 224 NA ZEWNĄTRZ CBS) WSZYSTKO CBS Z PRYSZNICAMI, WC, TV, RADIO, TELEFONY 2 X APARTAMENTY Z BALKONEM 2 X GRAND SUITES 12 X APARTAMENTY 16 X LUXUS 154 X CLASSIC 52 X KOMFORT 62 X SZAFKA 240 OFFCREW GOURMET BUFET RESTAURANT 140 SEATS LIDO-SALOON 114 SIEDZENIA A-LA-CARTE RESTAURACJA 112 SIEDZISKA A-LA-CARTE RESTAURANT 334 SIEDZENIA GRILLBAR (ZEWNĘTRZNE) 40 SIEDZENIA PUB 48 SIEDZEŃ (56 ZEWNĘTRZNYCH) SALA 75 SIEDZIBA SALA 27 SIEDZEŃ (16 ZEWNĘTRZNYCH) BAR 49 SIEDZEŃ (ZEWNĘTRZNA) BAGAŻ POOL 44 SIEDZENIA (ZEWNĘTRZNE) SALA BARIEROWA 92 SIEDZIBA SALA (GALLERYDANCE FLOORSTAGE) 465 SIEDZENIA KINO 50 SIEDZENIA CAŁKOWICIE MAK 8M32 4 X 4188BHP 600 RPM 20.9 USŁUG WĘGŁA NA 71,9 HFO 19,0 53,2 18,0 47,3 17,2 22,4 25,7 35,3 11,9 47,3 21,2 42,4 15,7 35,3 11,9 23,7 10,5 21,2 2 X CPP KAMEWA 165 RPM AUX : MAK 9M20 2 X 1400KW 900RPM WAŁU: 2 X 2400KW BOW THUSTER ULSTEIN 1000KW BV STABILIZATORY SIMPLEX FIN Statek jest obecnie w trasie Północny Kontynent w kierunku Morza Śródziemnego, który właśnie przeszedł Gibraltar MS DELPHIN Więcej zdjęć 2SCREW CRUISE VESSEL G. T. 16 214 N. T. 5 865 LOA 157,00 M BEAM 21,80 M DECKS 10 O 2,860 TDW NA 6.20 M PROJEKTU (DREWNO) WBUDOWANE 11975 PRZEZ OY WARTSILA, TURKU, FINLANDIA ODBITA CAŁKOWICIE 121993 PRZEZ LLOYD WERFT, BREMERHAVEN, GDY WSZYSTKIE PRZESTRZEŃ KABINOWYCH PAX ODNOWIONE (W BARDZO WYSOKIM KOSZKU) REBUILT 2017 KLASA GL 100A5 EI PASSENGER SHIP MC EI SS DUE 112008 DD DUE 112008 ME PIELSTICK PC 2-2V 2 X 9000 BHP (CAŁKOWITA 18000 BHP) OBSŁUGA PRĘDKOŚCI O 17,5 WĘZEŁ NA TEMAT 25 MTS IFO O 10 MTS GO PRĘDKOŚĆ MAX 21 WĘZEŁ PAX 640 W 233 KABINACH (WSZYSTKIE Z PRYWATNYMI URZĄDZENIAMI) (129 ZEWNĘTRZNE SZABLONY 104 KABINY WEWNĘTRZNE) PRZESTRZEŃ PUBLICZNA: POWIERZCHNIA PRZYJMOWANIA GRAND LOUNGE (431 SIEDZENIA) SKY CLUBDISCO (129 SIEDZENIA) BAR DELPHIN LOUNGE (109 SIEDZENIA) SALON PINGUIN (24 SIEDZENIA) RESTAURACJA PACYFIKU (534 SIEDZENIA JEDNEGO SIEDZENIA) LIDO BAR (100 SIEDZEŃ) SKY CLUBDISCO (98 miejsc) Pasaż (BOUTIQUEPERFUMERY) HOSPITAL dentysta dializy FOTO SHOP PO SHOP solarium sauna masaż centrum HAIRDRESSINGBEAUTY do centrum fitness CENTRE BOUTIQUEPERFUMERY OPEN sportowych Pokład DWA windach PASENGERS baru dla BASEN basen (15 HOCKERS) 2 PAX wyciągów narciarskich przystosowany do HANICAPPED OSOBY ster strumieniowy 590 KW FINN STABILIZATORY 2 CPP WYTRZYMAŁOŚĆ 11 DNI ROZPOZNAWANIA STATKU SOLAS 2017 ZGODNOŚĆ Z STATKIEM BERLITZA OCENIONA 3 GWIAZDY POWIETRZA 43.50M MV SUPERSTAR GEMINI MV SUPERSTAR GEMINI Konstruktor: St. Nazaire, Francja Rok: 1992 Port rejestracji: Nassau, Bahamy Brutto Klasa tonażu: 50 764 Długość w ciągu całego : 229,84 metrów Oddech: 28,50 metrów Max. Zanurzenie: 7,00 metrów Prędkość (AveMax.): 18 węzłów Silnik główny: 2 x MAN 8L 4054 (2 x 5,280 kW) 2 x MAN 6L 4054 (2 x 3,960 kW) Urządzenia do sterowania łukiem: 2 x 375 TV-C (2 x 6,4) kW) Balkon Kabiny: 62 Dolne miejsca postoju dla pasażerów: 1,530 Lokale gastronomiczne Restauracje: 6 Pasażer (międzynarodowa krótka podróż): 1 700 2 100 kabin pasażerskich (z balkonem): 765 Łączna liczba miejsc pasażerskich: 2 279 Pasażerskich: 5 MV SNARVEIEN MOŻNA ZABEZPIECZAĆ NA SPRZEDAŻ Z DIRECT WŁAŚCICIELE, ICH KATAMARAN MV SNARVEIEN ZE SZCZEGÓŁAMI NASTĘPUJĄCYMI: Zbudowany przez Oma Baatbyggeri AS, Norwegia 2005. Loa 25,75 promień 9,00. Wejście przez dziób. Prędkość 18 24 węzły. Szybkość serwisowa 18-19 węzłów na wady 70-75 litrów na godzinę w przeliczeniu na maszynę przy 75 osobach. Tonnage GT 232 NT 81. Klasa NMD, Norweski katalog morski ostatni SS czerwiec 2017 ostatni roczny przegląd czerwiec 2017. Obszar handlowy HSC CODE 2000 Kategoria A, strefa handlowa 3. Silniki główne 2 x 738 BHP Scania di16. Sprzęt typu Mekanor. Śmigła 2 x Helseth. Aux 2 x John Deere 26 BHP. Pokrywa bunkrów 4000 l. Wszystkie szczegóły podane w dobrej wierze, ale wog. MV Snarveien obecnie handluje między wyspami Askoy i Bergen. Szybka dostawa kontroli. Właściciele spodziewają się wycofać statek z eksploatacji w grudniu tego roku, a następnie najprawdopodobniej będzie ona położona w pobliżu Bergen. On Agents direct instrukcje możemy zabezpieczyć na sprzedaż jego dobrze utrzymany superflex prom Difko Korsoer - nazwa bb Viire Typ: Pasażer Ro-Ro Cargo Ferry Zbudowany: 1988 NESL, GBR Klasa: Lloyds - Następny ss 12122017 - następny dd 27032017 Typ maszyny kW: 10 Cummins - 2750 kW Flaga: EST (Bahamas bare-boat flag) Prędkość (węzły): prędkość serwisowa ok. 1012 kn GT: 4101 NT: 1230 tdw: 1330 Loa: 95,8 Belka: 15 Zanurzenie: 3,6 (wszystkie szczegóły podana w dobrej wierze, ale bez gwarancji) Handlowanie wodami estońskimi w ciągu ostatnich 10 lat i zostanie ponownie dostarczone w 2009 r. Tallin, gdzie można zorganizować inspekcję i dostawę. ZAPRASZAMY DO PRZEWODNIKA CATAMARAN MV HARDANGERPRINS Zbudowany przez Lindstol Norway 1990, przebudowany i zmodernizowany 2005. Klasa NSC ostatnie badanie roczne Marzec 2017. Loa 22,50 br 7,62 dr 1,10 m Główne silniki 2 X 914 KM MTU 12V183TC92 z 2005 1 typ żurawia Hiab 31 seacrane Wszystkie szczegóły. Ceny próbują ofert w regionie 320 000 EURO, - Z przyjemnością poznają, czy statek ten może zainteresować. Szybka dostawa może być zorganizowana. Wypróbuj oferty około 900 000 USD CAR, CARGO, PASSENGER FERRY. VETLEFJORD .. Więcej zdjęć PASSENGER CARGO CATAMARAN MV VETLEFJORD ex Fjordlys Zbudowany przez Oma Baatbyggeri AS, Norwegia 2002 Loa 25,75 br 9,0 zanurzenie 1,65 metry Tonnage 142 grt Silniki główne 2 x MTU 12V183 TE72 Aux. silniki 2 x Nogva za 46 kW Gear 2 x Servogear HD 250 Cargocapacity na pokładzie 30 ton Dostawa kontroli w zachodniej Norwegii. EUROS 2,5 MLN WYPRZEDZA OFERTĘ CARPASSENGER FERRIES MV TYSNES. MV FUSA. MOŻNA ZABEZPIECZAĆ NA SPRZEDAŻ OD BEZPOŚREDNICH NORWESKICH WŁAŚCICIELI NISKIE CENNE PASAŻER SAMOCHODÓW ZAPOTRZEBANYCH Z DOSTAWĄ KONTROLI DOSTAWY ZACHODNIEJ NORWEGII. Szczegóły w następujący sposób: MV Tysnes (patrz załączony rysunek). Zbudowany przez Haugesund Mek. Verksted, Norwegia 1970 (zmodernizowany 1996). 40 pasażerów w samochodach 162 Wysokość w karoserii 4,25 m. Silnik główny typu Wichmann 750 KM Loa 49,01 br 10,80 dr 3,34 m Nacisk na oś 12 ton Flaga norweska (NOR) Zbudowany przez Ulsteina Hatlo, Norwegia 1970 (zmodernizowany 1995) . 34 samochody 237 pasażerów Wysokość na karku 4,20 m Nacisk na oś 12 ton Loa 44,50 br 10,60 dr 4,20 m Typ silnika głównego Wichmann 900 KM 6ACAT Flaga norweska (NOR) Więcej zdjęć i planów GA tutaj SPRÓBUJ SIĘ USD 750 000 KAŻDY NOWOCZESNY PASAŻER I SAMOCHÓD MV ATLANTIDA KLASYFIKACJA LLOYDS REJESTR. 100 A1 PASAŻEROWIE I SAMOCHÓD POJAZDU, IWS. LKM, UMS, PCAC 33 GŁÓWNA DANE SZCZEGÓLNE DŁUGO 97,53 M DŁUGOŚĆ POMIĘDZY PP 86,66 M ZŁOŻONOŚĆ ZAWARTOŚCI 18,00 M GŁĘBOKOŚĆ DO GŁÓWNEGO POKŁADU 7,00 M RYSUNEK PROJEKTOWY 5,00 M PRZESUNIĘCIE W 5,0 M 4 810 T. PRĘDKOŚĆ (85 MCR) 17,00 KNT SPEED (100 MCR) 17,70 KNT DAILY DIESEL CONSUMPTION 29,00 T. GT (GROSS TONNAGE) 7025 NT (TONOWANIE NETTO) 2108 DWT 630 T. AUTONOMIA 220 H DIESEL 331 M3 LUB. OLEJ 49 M3 ŚWIEŻA WODA 156 M3 WODA BALASTYCZNA 318 M3 INNE 192 M3 PASAŻEROWOŚĆ POJEMNOŚĆ KONTRAKTOWA 750 (PAX.) PRZESTRZEŃ PUBLICZNA - URZĄDZENIA OGRÓD (DZIAŁ 7) 127 (PAX.) - POMIESZCZENIE SPOŁECZNE (POJEMNIK 6) 106 (PAX.) - PULLMAN LOUNGE (DECK 6) 106 (PAX.) - ATLNTICO LOUNGE (DECK 5) 192 (PAX.) - SELF-SERVICE RESTAURANT (DECK 5) 66 (PAX.) - BLUE WAVE RESTAURANT (DECK 5) 69 (PAX.) - SOLARIUM (DECK 8) 30 (PAX.) - BAR (DECK 6) 60 (PAX.) - BAR (DECK 5) 40 (PAX.) KABINY -10 X 2 ŁÓŻKA (APARTAMENT SUITÓW 6) 20 (PAX.) -7 X 2 ŁÓŻKA (POJEMNIK KABINOWY 6) 14 (PAX.) -10 X 4 ŁÓŻKA (POJEMNIK CZĘŚCI 6) 40 (PAX.) KRZYŻOWE KABINY ZAKAŻEŃ -25 (KABINY POKŁADOWE 7) 38 (PAX.) AUTOBUSY 125 BUS 8 CARSBUS 1078 DECK 3 - ZIELONA WYSOKOŚĆ (M) -2,2 DECK 4 - WIELKIE WYSOKOŚCI (M) -2,0 1-STOMNE RAMPOWE - PS-PASAŻERÓW I PASAŻERÓW -7,06MX8,14 M 1-STRONNE RAMP - PS-PASKI I PASAŻEROWIE -6,62MX10,04M 1-TENDEROWE DRZWI EMBARKACYJNE-SB-PASSENGERS -1,89MX 2,10M 2-PILOTOWE STACJE DRZWI BUNKER-PS I SB 2-PASAŻERÓW DRZWI EMBARKACYJNE-PS I SB 2 AZIMUTOWE NAPĘDY TYPU SP 35 CRP PRODUKCJA: STEERPR ŚREDNICA ŚREDNICY OPCJONALNEJ: 32002550 MM NARZĘDZI: 34 PRIME MOVER MOC: 3000KW 1250 RPM TYP PRIME MOVER: ELEKTRYCZNA SILNIKA PRĘDKOŚĆ OBROTOWA: 174 RPM 2 SILNIKI ELEKTRYCZNE TYPU: 1RN45606HM90-Z PRODUKCJA: SIEMENS RATED POWER: NAPIĘCIE OCENY 3000 KW : 3X690 V ZAKRES PRĘDKOŚCI: 0-1200 RPM CHŁODZENIE: CHŁODZENIE WODĄ 2 PRODUKTY STABILIZATORY DO FREZOWANIA: ROLKI TYP ROYCE: AQUARIOS 50 OCZYSZCZALNIE ŚCIEKÓW OCZYSZCZALNIE 1 OCZYSZCZALNIE ŚCIEKÓW PRODUKCJA: TYP EVAC: MSP VII C ZAŁADUNEK: 60 M3DAY GENERATOR WODY ŚWIEŻEJ 1 ŚWIEŻA WODA GENERATOR PRODUKCJI: AQUAMAR TYP: AQE-30 WYDAJNOŚĆ: 25000 LDAY SEPARATOR WODY OLEJOWEJ 1 SEPARATOR WODY OLEJOWEJ PRODUKCJA: DVZ TYP: DVZ 2500 FSU-OILMASTER POJEMNOŚĆ: 2,5 M3LH 1 ODPADY ODPADOWE ODPADY OLEJOWE ODPADY PRODUKCYJNE: DEERBERG TYP: IRL 50 POJEMNOŚĆ : 500000KCALH 3 OCZYSZCZACZE (1 DO MDO, 1 DO LO I 1 DO MDO LUB LO) PRODUKCJA: ALFA LAVAL TYP: PU 100 POJEMNOŚĆ: 1850 LH, 860 LH I 1850860 LH PRZECIWPALNY PRODUKCJA: HOOPE TYP: H250250-2,0 POJEMNOŚĆ: 200 M3H DECK MACHINER Y WYPOSAŻENIE MIEJSKIE 3 ANCHOR 2850 KG (EACH) 2 ŁAŃCUCH Z BIAŁYM 550 M (EACH), DIAM.42MM, JAKOŚĆ U3 2 COMB. KOTWY I WCIĄGNIKI POOPERACYJNE (FW) HATLAPA 2 SINGLE-DRUM WCIĄGARKI MORSKIE (AW) WYPOSAŻENIE HATLAPA DLA PASAŻERÓW, ZAŁOGI I PRZEPISÓW 1 PASAŻEROWIE LIFT ENOR, 750KG ŁADUNEK SAMOCHODU 10 OSÓB 1 PODNOSZENIE CARGO DO ZAŁOGI I PRZEPISÓW ENOR, 750KG ŁADUNEK CARGO 10 OSÓB 1 DUMWAITER ENOR, 50KG CARGO LOAD 1 ESCALATOR ENOR, MIĘDZY POJAZD 3 I DECK 5 SPRZĘT NAWIGACJI 1 REJESTRATOR DANYCH VOYAGE FURUNO 2 ARPA RADAR FURUNO 1 AIS (AUTOMATYCZNY SYSTEM IDENTYFIKACJI) FURUNO 2 DGPS (RÓŻNICOWY SYSTEM POZYCJI GLOBALNEJ) FURUNO 1 GYROCOMPASS Z REPEATERS RAYTHEON ANSCHTZ: 1 MAGNETYCZNY KOMPAS REFLECTA 1 1 AUTOMATYCZNY PILOT RAYTHEON ANSCHTZ 1 ECHO SOUDER FURUNO Z 2 PRZETWORNIKAMI 1 PRĘDKOŚĆ LOG FURUNO 1 ECDIS (SYSTEM WYŚWIETLANIA EKRANÓW ELEKTRONICZNYCH) FURUNO 1 FAC-SIMILE E NAVTEX FURUNO 1 STACJA METODOLOGICZNA OBSERWATOR 1 ZINTEGROWANY SYSTEM NAWIGACJI FURUNO 1 DP SYSTEM (POSIŁKOWANIE W DINAMIC) SPRZĘT RADIOWY PRAXIS 1 KONSOLA RADIOWA GMDSS (GLOBAL MORSKI SYSTEM BEZPIECZEŃSTWA DYSTRYBUCJI) SAILOR A1, A2 E A3 2 RADAROWY TRANSPON DER SART II SAILOR 1 EPIRB COSPASSARSAT 1 EPIRB COSPASSARSAT Z SYSTEMEM MANUALNYM 1 FLOTA INMARSAT 77 THRANE THRANE 1 STATEK SYSTEM OCHRONY BEZPIECZEŃSTWA (SSAS) SAILOR KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA 1 AUTOMATYCZNY SYSTEM TELEFONICZNY ZENITEL 1 SOUND POWER SYSTEM TELEFONICZNY ZENITEL 1 SYSTEM ROZMRAŻANIA ZENITEL 1 PUBLICZNY SYSTEM ADRESOWY ZENITEL SPRZĘT ROZRYWKI 1 SYSTEM SATELITARNY 1 SYSTEM KOMPUTEROWY SYSTEM CCTV 1 SYSTEM MONITOROWANIA NADZORU 17 KAMERY TELEWIZYJNE W POKOJACH MASZYNOWYCH 16 KAMER TELEWIZYJNYCH NA GARAŻU 55 KAMER TELEWIZYJNYCH NA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ SPRZĘT ŻYCIA SAMOCHODY ŁODZIE HATECKE PSSB 150 OSOBÓW KAŻDY 1 ŻYCIE BOATTENDER HATECKE SB 15090 OSÓB 4 RAJDY ŻYCIA VIKING PSSB 100 OSOBÓW KAŻDY 2 EWAKUACYJNY RĘKAW VIKING PSSB 1 RATOWNICA ŁÓDŹ HATECKE SB 1 SZYBKA RATOWNICA ŁÓDŹ HATECKE PS WYKRYWANIE POŻARU 1 ZINTEGROWANY SYSTEM WYKRYWANIA POŻARU PRODUKCJA: TYCO TYP: T2000 SYSTEMY PRZECIWPOŻAROWE OBSZARY AKCESORIÓW:. SYSTEM MYCIA POŻAROWEGO I POKŁADOWEGO. SYSTEM HI-FOG. PRZENOŚNE MASZYNY GAŚNICZE PRZESTRZENI:. SYSTEM MYCIA POŻAROWEGO I POKŁADOWEGO. SYSTEM HI-FOG. LOKALNY SYSTEM APLIKACJI - HI-FOG. PRZENOŚNE GASTRONOMIA GARAŻOWE:. SYSTEM MYCIA POŻAROWEGO I POKŁADOWEGO. SYSTEM DRENCHER. PRZENOŚNE GAŚNICY STATEK JEST ZNAJDUJĄCY SIĘ NA STATKU W PORTUGALII, MOŻE BYĆ PRZEGLĄDANY W DOWOLNYM CZASIE. WYPRÓBUJ REGION EUROS 23 MLN. ISLAND ESCAPE ex Viking Serenade, Stardancer, Scandinavia - O 40,171 gt - Flaga Bahamów - Pierwotnie zbudowany jako prom w grudniu 1982 Dubigeon Normandie, Francja - Nawrócony na statek wycieczkowy w 1991 roku w South West Marine, USA - Klasa GL 1A1 statek pasażerski - 185,26m LOA - 27m Beam - 7.22m zanurzenia - 768 kabin pasażerskich - Około 1520 dolnych koi - Około 1840 r. Wszystkie koje - Silniki główne 2 x BW 9L55GFCA około 27000 bhp ogółem - Około 18 węzłów prędkości przelotowej - Bowthrusters 2 x Lips 883 kW każdy Statek jest rejs po Zachodnim Medynie, gdzie można dokonać inspekcji zgodnie z ustaleniami. Właściciele zapraszają na podstawie najlepszej oferty bazowej na podstawie takiej, jaka jest podstawa Właściciele są bardzo poważnymi sprzedawcami i zachęcają do składania najlepszych ofert. ZADOWOLONY DO SPRÓBOWANIA 43 MLN USD THASSOS VI SAMOCHÓD PASAŻERSKI FERRY BUILT: DEC 2000, PRZEZ KOUTALIS KOSTERGIAS SHIPYARD, GRECJA ODBUDOWA: 2004 FLAGA: GRECJA KLASA: RINA, C. MN STATEK PASAŻERSKIEGO RO-RO SPECJALNY KRAJOWY (COASTAL) OSTATNIE NASTĘPNY DRYDOCK: CZERWIEC 2017 CZERWIEC 2018 KOLEJNY BADANIE SPECJALNE: CZERWIEC 2017 LOA Lbp x B x D: 81,50 70,75 x 14,20 x 4,00 M PROJEKT: 2,96 M DWT GRT NRT: 900 885 568 T POJEMNOŚĆ PASAŻERA: 728 (W LATACH) 400 (WE WINTER) POJEMNOŚĆ POJAZDU: 115 OBSZAR GARAŻU SAMOCHODOWEGO: 791 M2 WOLNA WYSOKOŚĆ: 4,55M FH: 4,55 M KRZYŻ RAMPDOOR (10,00 x 6,00M) GŁÓWNE SILNIKI: CUMMINY QSK60-M, 1640 KW x 2 JEDNOSTKI GENERATORY: CUMMINY 200 KW x 2 JEDNOSTKI NAPĘDOWE: STAŁE PODKŁADKI PITCH x 2 JEDNOSTKI (TWINSCREW) CENA: PRZEWODNIK PO CENIE, Z FAŁSZYWĄ PROMOCĄ DARMOWY DOSTAWCA W MED. Rode M3 Microphone Kolejny opłacalny zwycięzca z RODE Stylowy i nowoczesny, M3 reprezentuje znakomitą technologię mikrofonową RODE i kontynuację hitu myślenie. Zbudowany do prac studyjnych, scenicznych i lokalizacji, M3 jest wykonany tylko z najlepszych komponentów i zapewnia dźwiękowe wyniki wymagane przez inżynierów i muzyków - i za cenę, która czyni M3 możliwym do osiągnięcia przez każdego. Trwale spolaryzowany mikrofon pojemnościowy, M3 może być zasilany za pomocą wewnętrznej baterii lub zewnętrznego zasilania phantom. Niski poziom hałasu, wysoka jakość dźwięku i wycena wartości czynią M3 trudnym do pokonania. Mikrofon pojemnościowy M3 M3: doskonały zarówno do pracy w studiu, jak i do lokalizacji Trwale spolaryzowana konstrukcja skraplacza z ultra niskim poziomem szumów Solidny i wszechstronny do wykonywania najtrudniejszych zadań Doskonałe zarówno do pracy w studiu, jak i do lokalizacji Stylowe i nowoczesne urządzenie M3 jest studiem pracowniczym i lokalizacyjnym . Zarówno przy 48V fantomowym, jak i wewnętrznym zasilaniu bateryjnym 9V, RODE jest wszędzie w domu. Trwale spolaryzowana konstrukcja skraplacza z ultra niskim poziomem hałasu Wszechstronny M3 może być mikrofonem ręcznym lub stojącym w zależności od potrzeb. Zawiera prawdziwy przetwornik ze spolaryzowaną, trwale spolaryzowaną (kardioidalna reakcja biegunowa) z ultra-niskim poziomem szumu elektronicznego, który ma wysoką odporność na R. F. ingerencja. Mikrofon pojemnościowy z końcówką, M3 posiada wytrzymałą metalową obudowę, najniższy poziom hałasu w swojej klasie, trzypasmowy pad (0, 10dB, 20dB), diodę LED stanu akumulatora i filtr górnoprzepustowy. Solidny i wszechstronny na najtrudniejsze imprezy Model RODE M3 ma solidną, spawaną i ulepszoną cieplnie głowicę siatkową oraz metalowy korpus. Wewnętrzny system mocowania do wstrząsów kapsułowych pozwala na obniżenie poziomu hałasu. M3 jest również wyposażony w przednią szybę i uchwyt na stojak. Mikrofon pojemnościowy M3 M3: zasada akustyczna: kondensator trwale spolaryzowany Wzorzec kierunkowy: kardioidalny Zakres częstotliwości: 40 Hz - 20 kHz Impedancja wyjściowa: 200 omów Stosunek zakłóceń sygnału: 73 dB SPL (zgodnie z IEC 651) Ekwiwalentny szum: 21 dBA SPL (a - ważony według IEC651) Maksymalny SPL: 142dB (1kHz, 1 THD na obciążenie 1kohm) Czułość: -40dB-3dB re 1VPa 1kHz (6.3mVPa 94db SPL) Zakres dynamiki din iec 651: 121dB (zgodnie z IEC651) Czas pracy akumulatora: 200 godzin Połączenie wyjścia: 3 pinowe wyjście XLR z przednią szybą i stojakiem Zasilane baterią lub zasilaniem phantom 48V Mikrofon pojemnościowy M3 M3 pasuje do prawie każdej sytuacji w studio Dodatkowa charakterystyka Media Tech Na podstawie 6 opinii Szwajcarski nóż armii MIC Przez wiele lat używałem wielu mikrofonów. Ważne jest, aby wiedzieć o tym, co to jest. Jest to mikrofon wszechstronny, ale bardzo dobry. M3 Przypomina mi, że pojazd na skrzyżowaniu jest dobry na autostradzie i jest w stanie utrzymać swój własny teren. Ponieważ dobrze sobie radzi, będą pewne kompromisy. Na autostradzie może nie być najcichszych, a poza drogami może nie być w stanie poradzić sobie z największymi wybojami. Więc idzie - mamy Rode. Połączenie skraplacza i charakterystyki dynamicznej. ma charakterystykę częstotliwościową skraplacza (40-20k) i gładkich górnych tonów (tylko odrobinę jaśniejszą, ale w żaden sposób nie jest huczna), z mniejszą czułością, jak dynamika i naturalną redukcją basu dla głośniejszego otoczenia. Zrzut basu jest dość stromy do około 200 Hz. Ma przełącznik 3-kierunkowy - wyłączony. Włączony i Filtr górnoprzepustowy, aby jeszcze bardziej rozszerzyć bas. doskonale sprawdza się w hałaśliwym otoczeniu na zewnątrz i gdy napotyka na szum wiatru. M3 może być używany z zasilaniem phantom lub bez niego, jeśli nie jest dostarczany (wystarczy włożyć baterię 9v, która zasila mikrofon, jeśli go nie puścisz, mikrofon nadal będzie mógł podłączyć go do zasilania fantomowego) bateria nie będzie automatycznie używana. Akumulator Rode Claim będzie trwał 200 godzin). Budowa wydaje się podobna do zbiornika. Jak to brzmi dla moich uszu bardzo dobrze .. nie hiper, naturalnie, z lekką wyrazistością w mikrofonach górnego końca akin MXL, ale w przeciwieństwie do MXL nie tanio brzmiącym w jakikolwiek sposób. M3 Brzmi znacznie droższe niż sugerowałaby jego cena (I zgadzam się z recenzją Sound on Sound) Polecam to dla mikrofonowych instrumentów wokalnych, akustycznych (zwłaszcza gitar), werbli, nad głową. Wywiady i dialog głosowy oraz nagrania wykonane na zewnątrz. Ze względu na naturalny wokal basowy i gitary akustyczne byłyby moimi pierwszymi wyborami. Wady: jest naprawdę ciężki ze względu na swój rozmiar i naprawdę długi, więc nie nadaje się do każdej sytuacji. M3 jest znacznie bardziej podatny na szumy wiatru niż dynamiczny lub LDC. Tak więc, jeśli jest na dworze, dostarczona piankowa szyba przednia jest koniecznością, a zastosowanie wysokoparametrowego filtra często jest koniecznością. Jeśli potrzebujesz jednego mikrofonu, który może dużo zrobić, to jest to. Może zastąpić LDC TAK. SDC tak. Dynamiczne tak, w niektórych sytuacjach. Dla mikrofonu, aby elegancko przejść ze studia nagrań do wywiadu do nagrania, wydarzenie plenerowe mówi dużo. Czy to powinien być twój jedyny mikrofon? Nie, ale trudno byłoby wyrosnąć, ponieważ na pewno zawsze znajdzie się dla niego użytek. Gorąco polecam. To naprawdę jest okazja. Roland z Los Angeles 14 listopada 2018 Tło muzyczne: Enginer. producermusician Świetna jakość Świetna cena Używam tego mikrofonu do mojego chóru, zestawu perkusyjnego, a nawet do wokalu prowadzącego i brzmi niesamowicie. jakość jest po prostu dobra i bogata, a także budowa rzeczywistego mikrofonu, ładnego i wytrzymałego przez Jose z San Diego, ok. 2 sierpnia 2017 r. Tło muzyczne: MusicianDirector Mikrofon pojemnościowy Rode M3 Kupiłem jeden z nich ostatnio, po chęci dobry mikrofon do projektu gitary akustycznej w moim studio. Miejscowi specjaliści od gitary mówią, że to ten, który ma. Kupiłem go i dowiedziałem się, że jest to doskonały mikrofon na gitarę i wokal, ale nauczyłem się umieszczać przed nim przedwzmacniacz, który przeszedł z doskonałego do WOW (zdmuchniętego) przez Anonim 1 września 2008 r. Muzyka: Nagrywający hobbysta Naprawdę lubię ten mikrofon. Dokładnie to, czego chciałem. Dobrze ładuje akustyczne instrumenty i również głos. Świetny niski koszt mikrofonu. Dostałbym anothet od Rona w dniu 6 października 2018 r. Tło muzyczne: West Virginia Bardzo ciepłe brzmienie Przyniosłem ten mikrofon tydzień temu. Włożyłem akumulator 9V do środka i podłączyłem go do mojego sprzętu. Byłem mile zaskoczony, jak ten mikrofon został zrealizowany. Ma plus filtr górnoprzepustowy i podkładkę -10db. Kiedy miked jest blisko, brzmi ciepło i jest pełne, brzmi to w rzeczywistości droższe niż jest. Bardzo się z tego cieszę. Będę korzystał z tego regularnie. Posiadam również Rode Nt3, z którego również jestem zadowolony. Anonymous z dnia 6 sierpnia 2008 r. Tło muzyczne: Singersongwriter Pytania dotyczące mikrofonu Rode M3 Sweetwaters Inżynierowie sprzedaży są uznawani za najbardziej doświadczonych i doświadczonych profesjonalistów w branży muzycznej, z bogatym doświadczeniem muzycznym i intensywnym szkoleniem na temat najnowszych produktów i technologii. Są one dostępne, aby oferować spersonalizowane porady dotyczące produktu w dowolnym momencie. Wpisz poniżej swoje pytanie lub zadzwoń do nas pod numer (800) 222-4700.W mojej pracy i interakcji w sieci zawsze jestem pytany o moje poglądy na temat tego, gdzie inwestować. Aby uniknąć ewentualnych konfliktów poniżej, znajduje się zaktualizowana lista wszystkich moich udziałów (łącznie z zasobami mojej żony, siostry i jej dwójki dzieci, ponieważ są to konta, nad którymi mam kontrolę). Bardzo ważne jest, aby zauważyć, że w żaden sposób nie sugeruję tych akcji dla inwestora i na tej liście nie można wyczytać żadnej porady inwestycyjnej. Czy to w mediach, czy w Internecie, zawsze pytałem o moje poglądy na temat lokalnych akcji. Aby uniknąć ewentualnych konfliktów, zamieściłem poniżej zaktualizowaną listę wszystkich moich zasobów. Lista obejmuje zasoby mojej żony, siostry i jej dwójki dzieci, ponieważ mam kontrolę prawną nad tymi rachunkami. Bardzo ważne jest, aby zauważyć, że w żaden sposób nie sugeruję tych akcji dla inwestora i na tej liście nie można wyczytać żadnej porady inwestycyjnej. Do śmierci mamy część portfela (ceny do kupienia tutaj i metoda jest tutaj) BHP Billiton, Capitec, City Lodge, Discovery, Znane marki, Metrofile, Richemont, Sasol, Shoprite amp Woolies. Portfel drugiej kategorii Calgro M3, Santova amp Tongaat, portfel ETF CSEW40, DBXUS, DBXWD, GLPROP, PTXTEN i STX40. Momentum Portfolio Zapasy 20187 (obecne udziały jak poniżej i metodologia tutaj) Znajdź Simon online
No comments:
Post a Comment